Green Barn

Green Barn, Fun – Food – Farm

De eigenaar van Jacobs Budgetplant in Venlo, Rob Jacobs, wilde zijn low cost tuincentrum een boost geven. Zijn idee was een zelfstandige horecagelegenheid te openen: Green Barn. Enthousiast geworden door de huisstijl van De Belaeving nam Rob contact op met Zaal21. Al tijdens het eerste gesprek raakte hij overtuigd van de kracht van ons collectief. Het mondde uit in een doordacht marketing-communicatieconcept, waarmee Green Barn binnen no-time op de kaart stond.


Compleet pakket communicatie

Rob Jacobs zocht een partij die hem kon helpen zijn nieuwe horecagelegenheid in de markt te zetten. Het enige dat hij en zijn dochter al hadden, was de naam Green Barn. Al het andere moest bedacht, opgezet en gemaakt worden: een complete huisstijl inclusief logo en een communicatieplan inclusief offline en online middelen.

Al snel hadden we een idee welke richting het uit zou moeten gaan. En terecht, want het eerste voorstel was meteen raak: Rob en Lisanne konden zich er helemaal in vinden. Enthousiast gingen we aan de slag, wat resulteerde in een geslaagde lancering. Nog altijd ondersteunen we Green Barn in de communicatie.

Bekijk website